WELCOME TODAY.. 090909...ANY SPECIAL?


salam sahabat....
nak coret pe ni erk? actually..saje je nk mencoret..tgk tarikh ari 090909..cm specel je angka tu kan? msti ramai nk pilih tarikh ni, utk wat ape2..cm wedding ka, tunang ke...tol x? bkn nk ade makna ape2 pon..juz angka dia je sedap mata memandang....jgn lupa lak.ari ni dah 19ramadhan...sedar x sedar dh masuk mgg ke3 puasa...cepatnye...lg 11hari dh nak raya...yg xbestnye, td dgr2 kakitngan awam xdpt bonus thn ni...huuh..acctually..ade gak peristiwa yg terjadi kt aku ari ni...something yg agak xboleh dilupakan la jugak...4 da 1st time spnjang aku jd cekgu ni, td aku hampir2 nk gaduh ngan student aku...bkn pe....bdk ni langsung xhormat cekgu..mahu tercabar aku...cuba korang baygkan..berani dia bahsakan diri ngan kita "aku,ko" "lu,gua"..dh la tu...siap nk ugut2 lg...huh...nsb baik aku sbar lg td..kalu tak..mahu bertumbuk..huhu..mmg btol ckp org..bukan mudah nk jd seorang pendidik...byk cabaran n dugaannya...perangai bdk2 dulu, xsama ngan bdk2 skang...mmg tercabar giler lah...huhu..aku sentiasa berdoa agar ALLAH sentiasa tnmkn sifat sabar dlm diri aku..bkn pe, tkot ilang sabar..macm2 boleh jd...huhu
klah....stop dlu..cau...

1 Comments

  1. timbuk la budok tu no...caro apo...
    huhu

    ReplyDelete
Previous Post Next Post