SALAM SAHABAT

SALAM SAHABAT....rasa dh lamo aku xmencoret kt blog usang aku ni..huhu..pejam celik thn2009 pon dh nk berlabuh..lagi kurang 20mint ag thn 2010 dh nk muncul...erm..kalu direnung2kan sepnjag thn 2009 ni, byk sgt benda2 yg kurang menggembirakan aku berlaku..byk sgt dugaan dariNYA...apa2 pon aku percaya sume yg berlaku tu mesti ada hikmah nye...dn aku pasti setiap insan yg diciptaNYA mesti menghadapi benda yg sama..apa yg aku hrpkan adalah keredhaan dariNYA....harap2 thn 2010 ni hidup aku lebih baik dr tahun 2009.. sebut pasal keje...thn 2010 adlah thn yg mencbar gak la bg aku...byk sgt tggjwb n bebanan yg nk kena pikul...aku terima je, hrp2 aku leh wat..kalu aku xleh buat ngan sempurna pon...harap2 xde la pihak yg nok komen2 n komplen2 n ngato2 plop..sapo suruh bg keje byk2...huhu....aku bukanlan nok salohkan mano2 pihak, tp gak mcm pelik jah..rs ketidakadilan tu ado gok berlaku skit2..masing2 cuba nk lepaskan diri dr pgg tanggujawab..dgn alasan..byk keje...tp gak..sume org kan byk keje..dh mmg keje kito lagu tuh....terima je la...pelik tol...huhu....ntah la...lyan je la... ape2 pon...AZAM TAHUN 2010 NI...AKU NAK UBAH KEHIDUPAN AKU KEARAH YG LEBIH BAIK..HOPEFULLY...INSYAALLAH.... OK SUME...SELAMAT TAHUN BARU 2010...SEMOGA SUME BERTAMBAH BAIK KEHIDUPAN N SEGALANYA....
Previous Post Next Post